در جستجوی حق و حقیقت...

اینجا گوشه ای از دنیاست که قصد دارم تلخی و شیرینی زندگیم را با شما در میان بگذارم...

در جستجوی حق و حقیقت...

اینجا گوشه ای از دنیاست که قصد دارم تلخی و شیرینی زندگیم را با شما در میان بگذارم...

در جستجوی حق و حقیقت...
آخرین نظرات

خدا.......

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱ ب.ظ

گاهی دلم برای خدا تنگ می شود...

پی نوشت: نگاه به آسمون منو خیلی به یاد خدا می اندازه...

  • بی نام....

نظرات  (۳)

گاهی اوقات فقط میخوام داد بزنم:
خدا.................
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود....
خدا که جای خود دارد!!!
چه قدر خدا تنهاست...
دلم براش میسوزه!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی